درباره الیزه کباب

الیزه کباب فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ به طور رسمی در منطقه‌ی تاریخی باغ سپهسالار آغاز نمود.

الیزه کباب واقع در طبقه سوم مرکز خرید الیزه با مهیا کردن فضایی اختصاصی و با آرامش روزانه میزبان تعداد زیادی از کسبه محترم منطقه و همچنین هموطنانی که جهت خرید به منطقه جمهوری و باغ سپهسالار مراجعه کرده‌اند می‌باشد.

الیزه کباب همچنین این امکان را برای تجار و کسبه محترم منطقه فراهم نموده تا با هماهنگی قبلی جهت برگزاری جلسات کاری و تجاری خود از سالن اختصاصی الیزه کباب بتوانند استفاده کنند.

HomePage Hero Shape
الیزه کباب

الیزه کباب با ۱۴ نفر از پرسنل حرفه‌ای و متخصص خود در راستای تهیه و طبخ انواع چلو کباب‌ها، چلو خورشت‌ها، چلو گوشت‌ها، ته چین‌ها و …. و استفاده از بهترین مواد اولیه مانند برنج اعلا ایرانی، گوشت تازه بره اقشاری که از مرغوبترین نژاد گوشت آذربایجان می‌باشد، زعفران مجتهدی درجه ۱ مشهد، روغن کرمانشاهی طبیعی و اصل و استفاده از انواع ادویه‌های مرغوب و تازه در راستای حفظ سلامت و کیفیت ارزش غذایی هموطنان گرامی در حال خدمت به شما سروران گرامی می‌باشد.

در راستای حفظ سلامت اقشار جامعه علاوه بر حفظ کیفیت غذایی تیم ما با فراهم کردن محیطی کاملأ بهداشتی بصورت سیستمی و  مکانیزه و نظارت کامل سازمان بهداشت، سلامتی شما هموطن گرامی را سرلوحه کار خود قرار داده است .

چشم انداز تیم الیزه برندینگ و گسترش شعبات خود ارائه خدمت با کیفیت به هموطنان گرامی این امکان را فراهم نموده تا شما سروران بصورت آنلاین تمام درخواست‌های خود را ثبت نمائید و سفارش خود را در اسرع وقت در محل کار یا منزل خود با بسته بندی کاملأ اختصاصی و ویژه دریافت نمایید .

الیزه کباب
الیزه کباب